Φάκελος Συμμετοχής
Ti μπορεί να περιλαμβάνει
Ας δούμε πιο αναλυτικά τι μπορεί να περιλαμβάνει ο φάκελος συμμετοχής στον διαγωνισμό The Luxury Side of Greece Awards για τον τουρισμό πολυτελείας:
- Πληροφορίες Επιχείρησης:
- Ονομασία επιχείρησης
- Στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, email, ιστοσελίδα)
- Περιγραφή της επιχείρησης και των υπηρεσιών που παρέχει
- Ιστορικό της επιχείρησης
- Φωτογραφίες ή/και βίντεο της επιχείρησης και των υπηρεσιών της
- Υλικό Προώθησης:
- Έντυπο υλικό προώθησης (φυλλάδια, brochures, κατάλογοι)
- Διαφημιστικό υλικό (διαφημιστικές αγγελίες, διαφημιστικά βίντεο)
- Παραδείγματα δημοσιεύσεων και δημοσιογραφίας
- Κριτήρια Αξιολόγησης:
- Ποιότητα και πολυτέλεια των υπηρεσιών
- Καινοτομία και πρωτοτυπία στον τομέα του τουρισμού
- Ποιότητα της εμπειρίας πελατών και ανατροφοδότηση
- Βιωσιμότητα και κοινωνική ευθύνη
- Κατανόηση και αξιοποίηση της τοπικής κουλτούρας και παράδοσης
- Σχέση ποιότητας προς τιμή
- Παροχή προσωπικής φροντίδας και εξατομίκευσης
- Επιπλέον Τεκμηρίωση:
- Πιστοποιητικά ποιότητας ή διακρίσεις
- Κριτικές και αξιολογήσεις πελατών
- Συστάσεις από επαγγελματίες στον τομέα
- Κοινωνικά Δίκτυα:
- Σύνδεσμοι προς κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
- Αποδείξεις δραστηριότητας και επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα
- Αξιολογήσεις και σχόλια από πελάτες στα κοινωνικά δίκτυα
- Πελατειακή Εμπειρία:
- Αναλύσεις από την ικανοποίηση των πελατών και την πιστότητά τους
- Πληροφορίες για τον αριθμό επαναλαμβανόμενων πελατών και την ανταπόκρισή τους σε προσφορές και εκδηλώσεις
- Καινοτομία και Εξέλιξη:
- Περιγραφή οποιωνδήποτε καινοτόμων υπηρεσιών ή παροχών
- Αναφορές σε οποιαδήποτε εξέλιξη ή αναβάθμιση των υπηρεσιών
- Προσωπικό:
- Περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος και των προσπαθειών για την ανάπτυξη και εκπαίδευση του προσωπικού
- Αναφορά σε προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης και βελτίωσης
- Αναγνώριση και Βραβεία:
- Οποιεσδήποτε διακρίσεις, βραβεία ή αναγνωρίσεις έχει λάβει η επιχείρηση
- Συμμετοχή σε προηγούμενους διαγωνισμούς ή εκθέσεις και τα αποτελέσματά τους
- Προώθηση και Μάρκετινγκ:
- Πλάνο για την προώθηση της επιχείρησης και των υπηρεσιών της
- Ειδικές προωθητικές ενέργειες για τον τομέα του πολυτελούς τουρισμού